Näytä seurasydämesi! Seurasydän-kampanja jatkuu syyskuussa

26.8.2020  |  14:08  |  Artikkeli, Seurat

Suomen Olympiakomitean, lajiliittojen, seurojen ja liikunnan aluejärjestöjen yhteinen Seurasydän-kampanja jatkuu jälleen syksyllä. Seurasydän-kampanja kutsuu koko liikkuvan ja urheilevan Suomen mukaan näyttämään seurarakkautta ja yhteisöllisyyttä eli seuratoiminnan vahvaa yhteiskunnallista merkitystä.

Syksyn Seurasydän-kampanja nostaa esiin suomalaisia urheiluseuroja ja tekee näkyväksi sitä merkittävää toimintaa, jota seuroissa tehdään päivittäin. Seurasydän-kampanja tarjoaa kaikille seuratoimijoille ja harrastajille helpon ja innostavan mahdollisuuden ylpeästi liputtaa oman toimintansa ja harrastuksensa puolesta.

Poikkeuksellisena aikana seuroissa olevaa yhteisöllisyyttä tarvitaan entistä enemmän. Syksy käynnistää uuden kauden lukuisissa lajeissa sekä seuroissa ja on siksi erinomainen aika nostaa seuratoimintaa esiin sekä sosiaalisessa mediassa että julkisessa keskustelussa. Tämä on seuroille myös loistava mahdollisuus kutsua uusia liikkujia, harrastajia ja jäseniä mukaan seuratoimintaan sekä kertoa innovatiivista ja vastuullisista liikkumisen tavoista eri lajeissa poikkeusaikana. Näin näytämme, että urheiluseuratoiminta voi vaikeinakin aikoina toimia voimavarana ja merkityksellisyyden tuottajana kaikille suomalaisille. Liity seuraan – juuri sellaisena kuin olet!

Tennisliitto kertoo ja jakaa tenniksen seuratarinoita sosiaalisessa mediassa

Seurasydän-kampanjan aikana Tennisliitto jakaa seurahenkilöiden ja pelaajien ajatuksia seuratoiminnasta ja sen tärkeydestä.

Jaa sinäkin omat seuramuistosi sosiaalisessa mediassa: 1) käytä #seurasydän ja 2) merkitse kuvaan Tennisliitto ja Olympiakomitean Seurasydän-sivu. Levitetään seurarakkautta ja yhteisöllisyyttä yhdessä!

#Seurapaitapäivä´ä juhlitaan tiistaina 29.9.2020

Yksi syksyn kampanjan kohokohdista on tiistaina 29.9. vietettävä Seurapaitapäivä, jolloin kannustamme kaikkia pukeutumaan töihin, kouluun ja muihin menoihin oman seuran pelipaitaan, verkkareihin tai fanipaitaan – tai muuten vaan sonnustautumaan seuran väreihin.

Edellisen kerran maaliskuussa järjestetty Seurapaitapäivä kotona -teemapäivä keräsi valtavan suosion sosiaalisessa mediassa. Aktiivisten seurojen, seuratoimijoiden ja harrastajien ansiosta teemapäivä tavoitti Facebookin, Instagramin ja Twitterin kautta kahdessa päivässä lähes 7,5 miljoonaa henkilöä. Tänä syksynä meillä on erinomainen mahdollisuus peitota tämä tulos haastamalla kaikki seurojen nykyiset ja entiset jäsenet mukaan näyttämään seurasydäntä syyskuussa. Seurasydän-kampanjan viralliset tunnisteet sosiaalisessa mediassa ovat #seurasydän ja #seurapaitapäivä.

Valmiit materiaalit – helppo hyödyntää

Toimitamme seurojen käyttöön helposti käytettäviä kampanjamateriaaleja. Mukana on ABC-oppaan lisäksi sosiaalisen median elementtejä, kuvia, videoita ja animaatiota. Materiaalit voi ladata Seurasydän.fi -sivulta tai suoraan materiaalipankista.

www.seurasydän.fi
Facebook/Seurasydän
Instagram/Seurasydän

Jaa:

Seuraava uutinen: Viikkokatsaus 35/2020 – →